Μεγάλο ζήτημα για τη συντήρηση που δέχονται τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ προκύπτει από το γεγονός ότι μέσα σε μόλις 1,5 χρόνο υπήρξαν 5 περιπτώσεις όπου λεωφορείο
τυλίχθηκε στις φλόγες εν κινήσει, με επιβάτες μέσα, από μηχανική βλάβη. Οι 3 από αυτές, μάλιστα, συνέβησαν μόλις το περασμένο 3μηνο.
Το πιο πρόσφατο συμβάν συνέβη σήμερα, Κυριακή, 18 Αυγούστου 2013. Ήταν λίγο μετά τις 11.45 το πρωί, όταν ο οδηγός και οι επιβάτες του ΚΤΕΛ που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσ/νίκη – Καβάλα, αντιλήφθηκαν καπνούς από το πίσω μέρος του λεωφορείου.
Η αντίδραση του οδηγού ήταν άμεση, κάτι που επέτρεψε στους επιβάτες να αποβιβαστούν αλλά και να βγάλουν εγκαίρως τις αποσκευές τους από το λεωφορείο, χωρίς να υπάρξουν θύματα ή τραυματισμοί.
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η πυρκαγιά οφείλεται σε μηχανική βλάβη ενώ στον τόπο του ατυχήματος κατέφθασαν πυροσβεστικά οχήματα με πυροσβέστες που έσβησαν αμέσως τη φωτιά πριν προλάβει να εξαπλωθεί.
«Εύφλεκτα» τα ΚΤΕΛ
Κατά τη διάρκεια της έρευνας για την υπόθεση φωτιάς στο εν λόγω λεωφορείο, το koutipandoras.gr ανακάλυψε πληθώρα δημοσιευμάτων που αφορούν άλλες περιπτώσεις λεωφορείων ΚΤΕΛ που τυλίχθηκαν στις φλόγες. Οι περισσότερες από αυτές, μάλιστα, είναι πολύ πρόσφατες.
Σύμφωνα, πάντα, με δημοσιεύματα:
- Στις 12 Ιουλίου 2013, το ΚΤΕΛ που εκτελούσε το δρομολόγιο Καρδίτσα- Αμάραντος – Νεράιδα, τυλίχθηκε στις φλόγες, στο 23ο χλμ. της Επαρχιακής Οδού Καρδίτσας. Και οι 25 επιβάτες εγκατέλειψαν με ασφάλεια το όχημα.
- Στις 4 Ιουνίου 2013, περιπέτεια έζησαν οι επιβάτες του ΚΤΕΛ από Θεσσαλονίκη για Σέρρες, καθώς ξέσπασε φωτιά στην μηχανή του οχήματος την ώρα που ήταν καθ’ οδόν. Επίσης δεν υπήρξαν θύματα ή τραυματισμοί.
- Στις 4 Σεπτεμβρίου 2012, το ΚΤΕΛ Κοζάνης – Πτολεμαΐδας πήρε φωτιά, χωρίς ωστόσο κανένας από τους 11 επιβάτες ή τον οδηγό να πάθουν το παραμικρό.
- Στις 27 Νοεμβρίου 2011, επί της Λεωφόρου Αθηνών, στο ύψος του άλσους Δαφνίου, λεωφορείο των ΚΤΕΛ τυλίχθηκε στις φλόγες και καταστράφηκε. Μάλιστα, η πυροσβεστική μόλις που πρόλαβε τη φωτιά από το να επεκταθεί στο άλσος.
Ευτυχώς, σε όλες τις περιπτώσεις οι οδηγοί ήταν έμπειροι και κατάφεραν είτε να σβήσουν τη φωτιά είτε να απομακρύνουν εγκαίρως επιβάτες και αποσκευές. Από την άλλη, σε όλες τις περιπτώσεις, η φωτιά προήλθε από μηχανική βλάβη. Τι είδους συντήρηση γίνεται σε αυτά τα οχήματα, που εξυπηρετούν χιλιάδες επιβάτες καθημερινά, ώστε να τα καθιστά τόσο «εύφλεκτα»;
Πηγή: Κoutipandoras.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου